Actiewebsite Varilux

Bekijk deze actiewebsite HIER.

Varilux is het eerste multifocale brillenglas, uitgevonden in 1959 door Essilor. Rond de leeftijd van 45 jaar krijgt iedereen te maken met leesproblemen. Een multifocale bril is de ideale oplossing, zodat u met uw bril weer op alle afstanden scherp kunt zien. Juist door de complexiteit van een multifocaal glas is kwaliteit en de mate van personalisatie van de glazen zeer belangrijk. Varilux is tot vandaag nog altijd ongeëvenaard en blijft innoveren om u te laten genieten van het beste zicht.

In de lente van 2015 kregen klanten van Varilux een 2de paar brillenglazen gratis bij aanschaf van 1 multifocale bril. Voor deze campagne, welke ook in televisie reclames werd gepromoot, heeft FlexiMedia een responsive website inclusief shop locator ontwikkeld. Juist in deze branche is een responsive website essentieel, want uit de statistieken van deze campagne bleek dat ruim 85% (!) de website bezocht via haar/zijn mobiele telefoon of tablet.

Uitgevoerde werkzaaheden in dit project:

  1. Ontwerpen huisstijl, banners en overige uitingen.
  2. Ontwerpen actiewebsite.
  3. Ontwikkelen actiewebsite.
  4. Ontwikkelen shoplocator.
  5. Ontwerpen shoplocator.
  6. Zoekmachine optimalisatie.

Wil jij ook een professionele actiewebsite, welke mobiel vriendelijk is, een eigen content management systeem heeft en wellicht wel meer? Klik dan snel op onderstaande button voor een gratis adviesgesprek.